Ga voor een printer op maat, inclusief een totaalservice.
Samen met onze partners (Sharp, Konica Minolta & Xerox) streven we ernaar om de beste serviceleverancier in de branche te zijn. Daarom stellen we u tijdens al onze processen centraal. Uw individuele wensen en verwachtingen zijn doorslaggevend in onze aanpak, los van de vraag of de situatie. Wij proberen uw verwachtingen te overtreffen door onze medewerkers continu op te leiden en onze processen te optimaliseren. Uw tevredenheid is onze prioriteit!
Onze afdeling customer support is uw eerste aanspreekpunt voor storingsmeldingen en technische vragen over de multifunctional of printer. Onze technisch geschoolde helpdeskmedewerkers staan klaar om uw vraag of probleem zo snel mogelijk te beantwoorden, dan wel op te lossen. De helpdesk van PRINTERLEASING lost 45 % van de storingen direct telefonisch op. Als de storing niet telefonisch opgelost kan worden, komt een servicetechnicus bij uw organisatie langs.
Hier hebben we onze voornaamste troeven in een overzicht geplaatst. Vraag snel een offerte aan bij interesse.
Uw onderhoudscontract houdt niet alleen in dat we de nodige verbruiksartikelen (behalve papier en netjes aanleveren), maar ook dat we tussenkomen bij eventuele storingen. U betaalt enkel een prijs voor elke kleur- of zwart-witafdruk die u maakt.
Onze onderhoudscontracten zijn uiterst flexibel, ook bij kleine printers. Zo hoeft u zich nooit zorgen te maken over toners. Alle service is inbegrepen in de prijs per afdruk. Met de all-inservice krijgt u een extra dienstverlening zolang het contract loopt.
Door onze diensten wordt een tool geïnstalleerd die de tellers automatisch aan PRINTERLEASING doorgeeft. Daardoor dient u die zelf niet meer op te vragen en door te sturen.
De tool zal automatisch toners bestellen. Als uw printer de melding geeft dat er toner moet worden besteld, wordt onze besteldienst op de hoogte gebracht. Let er wel op dat wij enkel toners leveren. Andere onderdelen dient u nog zelf te bestellen.
Onze extra services zijn second level support. U kan nadat u een technische interventie heeft aangevraagd, nagaan wanneer de technicus langskomt of controleren wanneer uw verbruiksartikelen geleverd zullen worden. We leveren dus meer dan de standaardcondities op de markt en geven u een grotere zekerheid. Zo helpen we uw printer maximaal ‘up en running’ te hebben.
Eens de opdracht bevestigd is, worden er afspraken gemaakt over de levering, de installatie en een instructietraining. Doordat wij voornamelijk uit voorraad leveren, staan wij bekend om onze snelle service. Die wordt mede mogelijk gemaakt door de samenwerking met onze partners KONICA MINOLTA, SHARP en XEROX.
Contacteer ons voor meer informatie over onze gerenoveerde A3-printers. Volg ons op sociale media en blijf op de hoogte van onze nieuwste aanbiedingen en promoties.