Wij staan altijd klaar om u de beste offerte te bezorgen

Service

PRINTERLEASING streeft samen met XEROX ernaar om de beste service-leverancier in de branche te zijn en stelt daarom in al haar processen de klant centraal. De klant en ook de medewerker wordt als een individu met eigen wensen en verwachtingen beschouwd. Deze individuele wensen en verwachtingen zijn leidend in de werkwijzen en afhandeling van welke vraag of situatie dan ook.

Wij proberen de gestelde verwachtingen te overtreffen door het continu opleiden, coachen, controleren en verbeteren van onze klanten, medewerkers en processen ten behoeve van een optimale klanttevredenheid. Kortom: continu verbeteren!

Oplossen van storingen

Onze afdeling Customer Support is uw eerste aanspreekpunt voor storingsmeldingen en technische vragen over de multifunctional of printer. Technisch geschoolde helpdeskmedewerkers staan klaar om uw vraag of probleem zo snel mogelijk te beantwoorden dan wel op te lossen. De helpdesk van PRINTERLEASING-XEROX lost 45% van de storingen direct telefonisch op.
Indien de storing niet telefonisch opgelost kan worden, komt een service technicus bij uw organisatie langs.

Pagepack
Het onderhoudscontract omvat het aanleveren van de nodige verbruikersartikelen (behalve papier en nietjes). Alle interventies die nodig zijn voor je printer, multifunctional te laten werken.  U betaalt enkel een prijs voor elke kleur of zwart wit afdruk dit u maakt.

All-In Service
Wij bieden een flexibel onderhoudscontract, ook op kleine printers, zodat u zich nooit zorgen moet maken over het aanschaffen van toners.Alle service is inbegrepen in prijs per afdruk.

De contracten zijn flexibel, waarbij we ons maximaal inpassen in de financiële behoeften van de klant.

Met de all-in service krijgt u een extra dienst verlening gedurende de duurtijd van het contract.

Automatische Tellerstand Registratie
Door onze diensten word een tool geïnstalleerd die de tellers automatisch aan Xerox doorgeeft. Daardoor dient u die zelf niet meer op te vragen en door te sturen

Automatische bestelling van Toners
Deze tool zal de bestelling van de toners voor zich nemen. Als uw Xerox de melding geeft dat er toner moet worden besteld, zal er een bericht gestuurd moeten worden naar de Xerox besteldienst. Enkel toners, andere onderdelen dient u nog zelf te bestellen.

Doorgedreven ondersteuning en opvolging
De extended services houden in dat u gebruik kan maken van onze ” second level ” support. U kan nadat u een technische interventie heeft aangevraagd, aan onze diensten vragen wanneer de technieker voorzien is, of nagaan wanneer uw verbruikersartikelen geleverd zullen worden.Met de PRINTERLEASING Services leveren we meer dan de standaard condities zijn op de markt. Wij geven u een grotere zekerheid en helpen u uw Xerox maximaal ‘ up en running’ te hebben.

Levering, installatie en instructie
Na bevestiging van de opdracht worden afspraken gemaakt aangaande de levering, de installatie en het verzorgen van een instructietraining. Doordat PRINTERLEASING voornamelijk uit voorraad levert, staan wij bekend om onze snelle levering die mede verzorgt wordt door de samenwerking met ESSERS (www.essers.com) en  het gerenommeerde bedrijf ES@S (www.esas.eu) betreffende de installaties.

Meer weten over de onze service?

Contacteer ons of download de support brochure

BREEX Europe NV
Vijfstekestraat 7 9190 Stekene
+31 0 78 07 70 66 info@breex.be